sunnuntai 30. heinäkuuta 2017

Ihan yllättäen

 Kun eilen oli niin vaivalloista peukaloisen kuvaaminen, on kuvan saaminen linnusta joskus puolestaan hämmästyttävän yksinkertaista. Kuvia lajitellessa huomasin, että johan minä viikko sitten olen saanut tällaisen linnunkin. Mutta kun se tuli pyytämättä ja yllättäen oksalle, kun olin perhosia kuvaamassa, en sitä oikein muistanutkaan.
Olen tulkinnut sen pensaskertuksi. Ei minulla sitäkään ollut aiemmin, mutta kun se on myös niin olemattoman näköinen, en ollut ymmärtänyt halutakaan taikka toivoa saavani kuvaa siitä.

pensaskerttu

1 kommentti:

Kvilttaaja kirjoitti...

Söpöjä pikkulintuja olet taas löytänyt. Noita pieniä ei ole helppo havaita. MInulla ei ole edelleenkään aavistustakaan kuinka monta lintulajia olen kuvannut :( Taatusti paljon sinua vähemmän.