tiistai 15. syyskuuta 2020

Paljon nuorta sukupolvea

 

Jouduin aamulla menemään Mikkeliin asti hampaan juurihoitoon, peräti 1½ tuntia lääkäri askaroi hampaan kanssa. Mutta sainpa samalla vihjeen, että kaupungissa on pieni lampi, jossa paljon lintuja. Suunnistin siis sinne. Oikein! Lintuja oli paljon, mutta minä vain en muistanut, että enhän minä osaa ottaa hyviä kuvia.

Hammaslääkäri kertoi, että nuoret joutsenet harjoittelevat lentoa. Luulinkohan minä, että ne juuri sillä hetkellä harjoittelisivat , kun siellä olisin. Kaukana olivat Suomen kansallislinnut ruokailemassa. Niitä oli ainakin kaksi perhettä. Paljon oli ainakin haapanoita, nokikanoja, sorsia ja tukkasotkia. Suuri osa nuoria lintuja. Täytyy jossain vaiheessa mennä sinne uudestaan.

Minulla on ollut tietokone pitkään jumissa, etten ole päässyt tänne blogiinkaan. Sillä aikaa ovat tehneet tämän bloginkin omituiseksi.

3 kommenttia:

Anne Hagman-Niilola kirjoitti...

Nyt olisi paljon nähtävää kun tulisi mentyä katselemaan lintuja. Tunti sitten lensi pihan ylitse iso aura kurkia,-) Toivottavasti hammas ei ole hirveän kipeä. Minä palautan vielä vanhan blogin päälle. Saa nähdä osaako sitä käyttää. Kokeillut olen, ja en tykkää yhtään.

Anu kirjoitti...

Hienoja kuvia.
Tähän uuteen bloggeriin tottuu kyllä aika pian.

seita kirjoitti...

Minä olen itsepäisesti aina palauttanut vanhan blogipohjan vaikka joka kerta se avautuu uutena. Saa nähdä miten kauan näin voi toimia.