Kesä on parhaimmillaan ja erilaisia eliöitä ja olioita on tarjolla luonnossa ihan ylenpalttisesti. Muun muassa tällaisia siellä elelee tähän aikaan vuodesta:
Kesäiseltä niityltä aaltomittari.
Aamuiselta talon ulkoseinien tarkastuskierrokselta idäntäplämittari.
Hyvin runsaana esiintyvä kirjoverkkoperhonen metsäniityllä.
Pihassa siankärsämöllä istuskeleva jokin öttiäinen. Ihan kuin en tällaista vihreää olisi ennen nähnytkään.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti